Умови доставки та оплати
Способи доставки
Способи оплати
- Післяплата за передоплатою, на замовлення понад 100,00 грн.
- Спосіб оплати "готівкою" доступний самовивозом, в нашому магазині за адресою р. Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, 32 (кол. Героїв Сталінграда, 32) магазин "САНТЕХНІК"
- У нашій компанії можливий безготівковий розрахунок з урахуванням ПДВ.
- Оплату на карту ПБ Ви можете здійснити через додаток Приват 24, або в будь-якому зручному для вас відділенні Приват банку, через касу, або платіжний термінал.
- Оплата на рахунок Ви можете оплатити ваше замовлення будь-якою карткою будь-якого банку України (VISA або MASTERCARD). ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ - ДЕЦЬ ЛЮДМИЛА ВІТАЛІЇВНА UA 053052990000026007050300875 в КБ "ПРИВАТБАНК" М.ДНІПРО МФО 305299 ЄДРПОУ 3275212342, тел. (097)-590-32-53
Гарантія:
Шановні покупці, магазин працює по передоплаті, дякую за розуміння і завчасно вибачте за незручності.
- Умови продажу ВІДРІЗНОГО товару (для відправлень).
Шановні клієнти! Весь відрізний товар (труби, мет./пл., поліетиленові, ппр, шланги поливальні, пвх) для відправок, що відпускається тільки за ПЕРЕДОПЛАТОЮ 50% , або або 100% оплати
- Умови продажу МЕТАЛУ.
Керамічні вироби відпускаються тільки за 100% оплаті.
- Я можу обміняти або повернути товар?
Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки у відповідності з «Законом про захист прав споживача».Щоб використовувати цю можливість, будь ласка, переконайтеся що:
- У вас зберігся товарний чек нашого магазину.
- Товар, не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей і т. п.;
- Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки; збережені всі ярлики і заводське маркування.
*Якщо товар не працює, його обмін або повернення здійснюється за наш рахунок (якщо це пересилання), тільки при наявності чека і після огляду та висновку спеціалістом. Повернення грошових коштів здійснюється готівкою в магазині (якщо оплата здійснювалася готівкою), або грошовим переказом на картку клієнта, після отримання та перевірки товару.
- Повернення робочого товару, який був вірно висланий згідно із замовленням клієнта здійснюється за рахунок клієнта, клієнт бере на себе всі транспортні витрати.
Служба Call-центру та прийому замовлень працює: Пн.-Пт. з 8:30 до 18.00 Сб. з 8:30 до 14.00. Неділя: ВИХІДНИЙ.
У разі оформлення замовлення, після (вище зазначеного часу), замовлення буде опрацьований і прийнятий в робочий час.